WhatsApp chat Contactează-ne

Bulevardul Basarabia nr. 256, București

Spatiu Evenimente Corporate

La VERSATIL vei gasi un loc ca un mare lego - poți schimba piesele astfel încât să rezulte spațiul perfect pentru evenimentul tău. Între timp, te invitam la o cafea înăuntru sau în grădină să povestim despre meniu și lista de băuturi.

Detalii care fac diferența

VERSATIL nu este un nume ales la întâmplare, ci este una dintre valorile noastre de bază. Putem customiza layout-ul locației în multe feluri. Spațiul și mobilierul au fost gândite astfel încât tu să poți profita la maxim de toate facilitățile.
În materie de mâncare te asigurăm ca preparatele pe care le vei servi vor fi întotdeauna proaspete, gătite în ziua evenimentului. Desertul de care va veți bucura este pregătit cu mare atenție, conform oricăror cerințe și promitem sa fie unul dintre highlight-urile eventului. Barul va fi aprovizionat conform cerințelor și personalul va fi mereu prezent și gata de ajutor. Personalizam meniurile împreună cu tine, vrem ca evenimentul tău sa fie fabulos.

spatiu-evenimente-corporate-sector-3
spatiu-evenimente-corporate-sector-3

100% si încă ceva

Știm ca orice eveniment corporate presupune câteva detalii foarte bine puse la punct – te asigurăm ca Internetul funcționează, la fel și espressorul, videoproiectorul, laptopul sau sistemul de sonorizare.

Transparență

Îți povestim de la început despre toate costurile și detaliile evenimentului tău.

Oamenii contează

Suntem o echipa integrată, la noi poți găsi aproape toate serviciile care îți vor completa perfect nevoile.

Hai să facem un PLAN

De fiecare data sunt multe detalii implicate în organizarea unui eveniment. Cel mai bine începem cu un plan pe care îți promitem că-l vom urmări cu sfințenie.

Iți punem la dispoziție în Spațiul Versatil:

Locație superb amenajată de 280 mp.

Dotări – internet, video proiector, ecran pentru proiecții, laptop, sistem sunet, sistem de lumini

Terasă în aer liber

Mese dreptunghiulare și scaune

Mese rotunde și scaune

Bar în interiorul Spațiului

Plante mari

Garderobă

Parcare cu o capacitate de 60 de mașini

4 toalete

Boxe profesionale

Set de lumini

Curent trifazic

Bucătărie proprie

Suport planificare și organizare eveniment

DESPRE NOI

Suntem o echipă solidă de peste 9 ani în industria de EVENIMENTE.
Experiența noastră în domeniu ne-a ajutat să construim o fundație excelentă pentru
ocaziile următoare.

Am organizat sute de evenimente corporate de la team meetings și workshopuri până la
prezentări, gale și cocktail parties.

Know how-ul nostru ne ajută să oferim deopotrivă mâncarea & băuturile perfecte + amenajările și personalul pregătit să găsească soluții la orice problemă sau provocare.

VERSATIL face parte din filosofia noastră și abia așteptăm să iți organizăm un eveniment memorabil aici, într-un spațiu ieșit din tipare dar care îți va surprinde invitații în cel mai plăcut mod.

despre-noi-spatiu-evenimente-corporate-spatiulversatil

LAYOUT SPAȚIU

ARANJARE SALĂ

COSTURI

  • NU se percepe taxa de închiriere locatie când se opteaza pt. un meniu complet (mancare+ bauturi) raportat la un minim de 60 de persoane
  • închiriere locatie – €125 + TVA/ora (minim 4 ore) – daca se doreste STRICT închirierea spatiului fara meniuri complete
  • se aloca maxim 2h pentru instalare si 1h pentru dezinstalare logistică eveniment
    costul personalului de servire este inclus in pretul meniurilor

CE OFERIM

  • scaune de lemn Pilgrim
  • sistem de sonorizare ambientală Bose pe zone +microfon
  • video proiector + flipchart
  • terasa amenjata de aproximativ 150 mp
  • locație în exclusivitate de aprox 280 mp
  • garderobă
  • climatizare

PACHETE

meniu-half-day-spatiu-evenimente-corporate-sector-3-versatil

HALF DAY

€42 + tva/persoană

Welcome coffee

  • patiserie dulce mini (croissante, pain au chocolat, melci cu
    vanilie)
  • patiserie sarata (spanac, branza sarata, susan)

Lunch

  • platouri internationale cu mezeluri, branzeturi, crackers, fructe (c)
  • empanadas cu vita si legume mexicane (c)
  • salata de hummus & lipii crocante cu ierburi aromatice (v)
  • bruschete cu rosii, ulei de masline, mix ierburi mediterraneene (v)
  • mini wraps cu crema de branza, piept de pui infuzat cu salvie, pesto de busuioc, rucola (c)
  • mini sliders cu sos de burger, halloumi la grill si ciuperci cu dovlecei copti (l-v)
  • mini burgeri cu pulled pork, salata coleslaw, cheddar, castraveti murati (c)
  • salata de paste primavera cu mix de legume. pesto de busuioc (v)
  • cartofi wedges cu parmesan ras si patrunjel (l-v)
  • brownie cu ciocolata belgiana si nuca (l-v)

v=vegetarian

l-v = lacto-vegetarian

c = carne

p = peste

FULL DAY

€53 + tva/persoană

Welcome coffee

  • patiserie dulce mini (croissante, pain au chocolat, melci cu
    vanilie)
  • patiserie sarata (spanac, branza sarata, susan)

Lunch

  • mini quiche cu spanac, branza de capra si cimbru (l-v)
  • mini wraps cu crema de branza, somon fume, baby spanac, zeama de lamaie (v)
  • mini tacos cu avocado, pui, rosii tocate, ceapa murata, smantana, coriandru (c)
  • spread de mazare cu tarhon, menta si cuburi de feta cu boia afumata si chilli (v)
  • frigarui de somon marinate in sos de soia si susan (p)
  • orez prajit in stil thailandez(v)
  • mini burgeri cu pulled pork, castravete murat si salata coleslaw (c)
  • chips-uri de cartofi cu boia afumata (v)
  • salata de vara cu mix de frunze verzi, ceapa verde, ridichii, seminte si dressing vinaigrette (v)
  • mix de mini tarte cu crema de vanilie si fructe de sezon (l-v)

Coffee break

  • banana bread cu nuca (l-v)
  • placinta cu mere si scortisoara (v)

v=vegetarian

l-v = lacto-vegetarian

c = carne

p = peste

meniu-full-day-spatiu-evenimente-corporate-sector-3-versatil
meniu-soft-drinks-beer-and-wine-spatiu-evenimente-corporate-sector-3-versatil

SOFT DRINKS, BEER & WINE

Soft drinks

2h – €11 + tva | 4h – €13 + tva | 6h – €14 + tva | 8h – €16 + tva

  • apa plata/ minerala
  • cafea espresso, capuccino, latte
  • selectie de ceaiuri
  • soft drinks gama Coca-Cola
  • soft drinks Santal

Soft drinks + vin & bere

2h – €15 + tva | 4h – €16 + tva | 6h – €17 + tva | 8h – €18 + tva

  • apa plata/ minerala
  • cafea espresso, capuccino, latte
  • selectie de ceaiuri
  • soft drinks gama Coca-Cola
  • soft drinks Santal
  • bere Peroni + Peroni N/A
  • vin (alb, rosu, rose) – Jidvei Iluziv & Navigo

EXTRA 30%/ora din costul total al barului daca se depaseste timpul stabilit
EXTRA €50/persoana servire/ora peste timpul stabilit

*tarifele pentru pachetele de bauturi sunt per persoana

EUPHORIA OPEN BAR

2h – €20 + tva | 4h – €22 + tva | 6h – €30 + tva | 8h – €33 + tva

Soft drinks

  • apa plata/ minerala
  • bauturi racoritoare din gama Coca-Cola
  • sucuri naturale Santal: portocale, mere
  • cafea espresso(ristretto, espresso, cappuccino, flat white)

Bere & vin

  • bere Peroni
  • vin (alb, rosu, rose) – Jidvei ILUZIV + Navigo
  • prosecco Bendis + Jidvei Scintti

Cocktails

  • Botanical Gin & Tonic (gin, apa tonica, ierburi / citrice)
  • Aperol Spritz (prosecco, bitter, apa minerala)
  • Hugo (prosecco, menta, lime, soc)
  • Cuba Libre (rom, lime, cola, menta)
  • Mojito (rom alb, apa minerala, sirop de zahar, menta, lime)

Shots

  • Jägermeister
  • tequilla Jose Cuervo
  • alte shoturi la cerere

REGULI OPEN BAR

  • Disponibil pentru maxim 8 ore
  • EXTRA 30%/oră din costul total al barului daca se depasesc cele 8h
  • EXTRA €50/persoana servire/ora extra daca se depasesc cele 8h
open-bar-spatiu-evenimente-nunta-sector-3-versatil

FORMULAR DE CONTACT

Hai să discutăm mai multe despre evenimentul tău